Potrošači web

SAVJETI ZA BLAGDANSKU KUPNJU

Prije svega i poslije svega, kupujte sa glavom!

Nemoj te nasjedati na lažne reklame koje objavljuju određene popuste, jer najčešće se situacija promjeni kada stignete u trgovinu , obratite pozornost na obraćun popusta i koliko je bila prije a koliko je  za vrijeme rasprodaje. Provjerite svaki proizvod još u trgovini , prije izlaska provjerite da li vam je točno obračunat račun. Nemoj te zaboraviti da imate pravo na reklamaciju  , također uložoti pisani prigovor trgovcu, te u slućaju da ne dobijete odgovor podnesite prijavu Zbog nepoštene poslovne prakse Državnom isnpektoratu:   https://dirh.gov.hr/podnosenje-prijava/83 .

U slučaju da ste se odlučili za on line trgovinu, kupujte samo od provjerenih trgovaca, provjerite recenzije i forume, ali imajte na umu da trgovovci izvan područja EU nisu pod ingerencijom Europskih institucija. Provjerite gdje je trgovac registriran i obavezno provjerite Uvijete poslovanja (rok isporuke,rok za povrat proizvod 15 – 30 dana), preporučamo da plaćate s pouzećem, ali u slućaju kartičnog plaćanja ako možete koristite Pay Pal,Google Pay i druge provjerene platforma koje vam osiguravaju vaše transakcije. Odmah(poslije će biti kasno) prilikom isporuke/dostave proizvoda isti pregledaje, te u slućaju nepravilnosti/oštečenja pošaljite pisanu reklamaciju trgovcu.

Možete se obratiti europskom potrošačkom centru u slućaju da se radi o trgovcu na području EU:

ecc-croatia@mingo.hr

NA TRŽIŠTU POŠTANSKIH USLUGA SVE MANJE JE PISAMA

Manji broj pismovnih pošiljaka utjecao je na smanjenje ukupnog broja ostvarenih poštanskih usluga i na promjene tržišnih udjela, ali ne i na prihode koji su rasli.ZAGREB, 19. prosinca 2023. – Pismovna korespondencija posljednjih je godina pod snažnim pritiskom modernijih načina komunikacije, a rezultat je sve manji broj ostvarenih pismovnih usluga. U trećem tromjesečju ove godine ukupno je realizirano 45,6 milijuna pismovnih usluga, što je 15,2 posto manje u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Smanjenje broja pismovnih pošiljaka utjecalo je na smanjenje ukupnog broja poštanskih usluga, ali i na promjene tržišnih udjela. Iako pismovne pošiljke i dalje imaju najveći udjel na tržištu od 76 posto to je za oko četiri posto manje nego u istom razdoblju lani. Istovremeno, paketi imaju dosad najveći udjel na tržištu od 15,8 posto, a preostali dio odnosi se na tiskanice. Manji broj ukupno ostvarenih poštanskih usluga na tržištu ipak nije utjecao na prihode s obzirom na to da je u proteklom razdoblju došlo do rasta cijena, posebno u segmentu univerzalne usluge, ali i većeg broja obavljenih usluga s dodanom vrijednosti (ekspresnih pošiljaka). Ostvareni prihodi iznosili su 76,3 milijuna eura ili 9,3 posto više nego u istom razdoblju prethodne godine.Broj usluga u međunarodnom poštanskom prometu prema tržišnim pokazateljima raste iz tromjesečja u tromjesečje od početka godine, a u trećem tromjesečju ostvareno je četiri posto više usluga nego u istom razdoblju lani. Raste i udjel međunarodnog prometa u ukupnom prometu te trenutačno međunarodni promet zauzima nešto više od osam posto tržišta.Na tržištu poštanskih usluga u trećem tromjesečju 2023. pojavila su se dva nova davatelja tako da poštanske usluge pruža njih 24 od kojih je najveći davatelj HP-Hrvatska pošta d.d. s udjelom od 85,4 posto prema broju ostvarenih usluga, odnosno 57,1 posto prema ukupnim prihodima.

Registar “NE ZOVI”

27. siječnja 2022.

Dragi potrošači, Ukoliko ne želite da vas trgovci kontaktiraju kako

Inflacija u tijeku…

27. siječnja 2022.

Svi smo svjedoci velikog poskupljenja u trgovinama, shodno tome prenosimo

Read More

Ustavna presuda CHF

27. siječnja 2022.

Prenosimo iz medija… U priopćenju nakon današnje sjednice Ustavni sud

Read More

PRENOSIMO IZ MEDIJA

27. siječnja 2022.

“Potrošači su podigli tužbe protiv Nintenda i Applea radi ugrađivanja

Read More

HAKOM


FINA






European Commission