Ne propustite

SVAKI ČETVRTAK OD 15,00 -17,00 SATI BESPLATNO SAVJETOVANJE ODVJETNICE U PROSTORIJAMA DRUŠTVA ZA ZAŠTITU POTROŠAČA HRVATSKE "POTROŠAČ". Možete se najaviti na e mail odvjetnicakladar@gmail.com

Radio POTROŠAČ

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Financijska izvješća

Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

Dragi naši Potrošači, u slučaju pojave materijalnog nedostatka na kupljenom proizvodu imate pravo...

SVJETSKI DAN VODA 2017.

SVJETSKI DAN VODA 2017.

SVJETSKI  DAN VODA 2017.   VODA NIJE ROBA, VEĆ JE TEMELJNO LJUDSKO PRAVO!   Na današnji...

SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

CIJENJENI POTROŠAČI, ŽELIMO VAM SVE NAJBOLJE POVODOM SVJETSKOG DANA POTROŠAČA!!!!!! FOKUS...

Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

Donosimo Vam  nekoliko savjeta o činjenicama na koje je potrebno obratiti pozornost prilikom...

Prava i telekomunikacijske usluge

Prava i telekomunikacijske usluge

Poštovani potrošači, prilikom sklapanja ugovora sa tele-operaterom u samoj poslovnici dotičnog...

PROBLEMI S WEB DOMENOM!!!

PROBLEMI S WEB DOMENOM!!!

Cijenjeni potrošači, duboko se ispričavamo što posljednjih desetak dana niste bili u mogućnosti...

Prava potrošača PRIJE kupovine

Prava potrošača PRIJE kupovine

  Cijenjeni potrošači, kad kupujete proizvod ili uslugu u EU-u, prodavač vam mora pružiti: -   ...

LEGALNI UTJERIVAČI DUGOVA!?

LEGALNI UTJERIVAČI DUGOVA!?

Cijenjeni potrošači, svakodnevno nam se javljaju brojni građani s pritužbama na postupanje...

  • Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

    Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

    Petak, 24 Ožujak 2017 13:48
  • SVJETSKI DAN VODA 2017.

    SVJETSKI DAN VODA 2017.

    Srijeda, 22 Ožujak 2017 12:06
  • SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

    SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

    Utorak, 14 Ožujak 2017 22:08
  • Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

    Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

    Petak, 10 Ožujak 2017 14:44
  • Prava i telekomunikacijske usluge

    Prava i telekomunikacijske usluge

    Petak, 17 Veljača 2017 13:47
  • PROBLEMI S WEB DOMENOM!!!

    PROBLEMI S WEB DOMENOM!!!

    Petak, 10 Veljača 2017 13:36
  • Prava potrošača PRIJE kupovine

    Prava potrošača PRIJE kupovine

    Četvrtak, 02 Veljača 2017 12:59
  • LEGALNI UTJERIVAČI DUGOVA!?

    LEGALNI UTJERIVAČI DUGOVA!?

    Petak, 27 Siječanj 2017 14:32
  • ostvarite univerzalno pravo na IZBOR proizvoda
  • ostvarite EU načelo "Potrošačima treba olakšati usporedbu cijena proizvoda
  • pročitajte recenziju mobitela koji ste odlučili kupiti
  • od trgovca zatražite detaljno pojašnjenje o načinu ostvarivanja na pravo na reklamaciju na kvalitetu (funkcionalna ili uporabna vrijednost) proizvoda i pojavljivanje materijalnih nedostataka tijekom jamstvenog roka
  • uz sve navedeno na stranicama 4. i 5. od trgovca zatražite pojašnjenje "vodootpornost" mobitela

  • što znače rootanje pametnog mobitela ?

  • je li dopušteno rootanju pametnog mobitela ili ne?
  • može li se izgubiti jamstvo za mobitela zbog rootanja?

PREPORUKA:

Pročitati tekst “Izbor mobitela”

 

  1. Izabrati model i robnu marku mobitela prema Vašoj potrebi (odnos cijene i potrebe) – klasični ili Smart mobitel

     
     
  2. Na internetu potražite i proučite Recenziju o svojstvima i tehničkim karakteristikama izabranog mobilnog uređaja
  3. Tijekom kupnje zamolite trgovca:
      • Neka u uređaj stavi sim karticu kako ne biste oštetili ležište kontaktne kleme SIM-KARTICE i izgubili jamstvena prava

      • Uključite uređaj i probajte sve funkcije, posebice tijekom kupnje Smart mobitela
      • Postaviti ključna pitanja o načinu korištenja funkcije mobilnog uređaja, čuvanja i održavanja mobitela zbog negativnog utjecaja vlage ili prašine
      • Zajedno pregledati uređaj zbog mogućnosti postojanja mehaničkih oštećenja ili ukoliko je otvaran (posebice u slučaju kupnje Smart mobitela)


  4. Proučiti Jamstveni list i
  5. Tražiti ovjeru Jamstvenog lista pečatom i potpisom trgovine



  6. Tražiti informaciju o mreži ovlaštenih servisa
  7. Sačuvati račun i Jamstveni list (servisu dajte kopije)
  8. Sačuvati karticu s podatcima o 1. i 2. PIN i PUK kodovi

Online translate

Croatian Albanian Bulgarian Chinese (Traditional) English French German Hungarian Italian Macedonian Portuguese Russian Slovenian Spanish

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information