Ne propustite

SVAKI ČETVRTAK OD 15,00 -17,00 SATI BESPLATNO SAVJETOVANJE ODVJETNICE U PROSTORIJAMA DRUŠTVA ZA ZAŠTITU POTROŠAČA HRVATSKE "POTROŠAČ". Možete se najaviti na e mail odvjetnicakladar@gmail.com

Radio POTROŠAČ

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Financijska izvješća

DETALJNI NAPUTAK POSTUPANJA PREMA TRGOVCU

DETALJNI NAPUTAK POSTUPANJA PREMA TRGOVCU

Pojašnjenja kratica: ZZP – Zakon o zaštiti potrošača ZOO – Zakon o obveznim odnosima   U...

MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE - SVJETSKI DAN PLANETA ZEMLJE 2017.   22. TRAVANJ...

NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

Nepoštena poslovna praksa je Zakonom zabranjena!!!!   Cijenjeni potrošači, kada kupujete u EU-u,...

Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

Dragi naši Potrošači, u slučaju pojave materijalnog nedostatka na kupljenom proizvodu imate pravo...

SVJETSKI DAN VODA 2017.

SVJETSKI DAN VODA 2017.

SVJETSKI  DAN VODA 2017.   VODA NIJE ROBA, VEĆ JE TEMELJNO LJUDSKO PRAVO!   Na današnji...

SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

CIJENJENI POTROŠAČI, ŽELIMO VAM SVE NAJBOLJE POVODOM SVJETSKOG DANA POTROŠAČA!!!!!! FOKUS...

Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

Donosimo Vam  nekoliko savjeta o činjenicama na koje je potrebno obratiti pozornost prilikom...

Prava i telekomunikacijske usluge

Prava i telekomunikacijske usluge

Poštovani potrošači, prilikom sklapanja ugovora sa tele-operaterom u samoj poslovnici dotičnog...

  • DETALJNI NAPUTAK POSTUPANJA PREMA TRGOVCU

    DETALJNI NAPUTAK POSTUPANJA PREMA TRGOVCU

    Četvrtak, 04 Svibanj 2017 12:51
  • MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

    MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

    Petak, 21 Travanj 2017 10:44
  • NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

    NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

    Srijeda, 19 Travanj 2017 12:03
  • Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

    Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

    Petak, 24 Ožujak 2017 13:48
  • SVJETSKI DAN VODA 2017.

    SVJETSKI DAN VODA 2017.

    Srijeda, 22 Ožujak 2017 12:06
  • SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

    SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

    Utorak, 14 Ožujak 2017 22:08
  • Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

    Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

    Petak, 10 Ožujak 2017 14:44
  • Prava i telekomunikacijske usluge

    Prava i telekomunikacijske usluge

    Petak, 17 Veljača 2017 13:47

Savez "POTROŠAČ"  je 23. ožujka 2013. poslao otvoreno pismo predsjedniku Vlade RH, HNB-u, ministru pravosuđa i ministru financija pod naslovom "Redefiniranje modela provedbe i smanjenje troškova ovrhe kao odgovor na činjenicu 'Siromaštvo i dužnička kriza građana'".

"Svatko ima pravo slati predstavke i pritužbe, davati prijedloge državnim i drugim javnim tijelima i dobiti na njih odgovor (Članak 46. Ustava RH)

Neprijeporno su OVRHE obilježile 2012. godinu. U medijima se naglašava činjenica kako je blokirano 245.441 računa građana RH.

Ta brojka blokiranih računa građana + 375.400 nezaposlenih je ZVONO ZA UZBUNU !!!

Ta brojka blokiranih računa mora se množiti s brojem 2, 3 ili 4 člana obitelji koji privremeno ostaju bez sredstava za život i ne mogu ostvariti univerzalno pravo potrošača na zadovoljenje osnovnih životnih potreba.

Dakle, danas možemo govoriti o brojci od 484.384 do 968.768 građana koji nemaju sredstava za život, osim „sredstava koji se izuzimaju od ovrhe“, članak 172. Ovršni zakon (NN 112/12).

Zagrebačko Savjetovalište za potrošače Društvo „Potrošač“ od siječnja 2011. godine do danas, dnevno je zasipano bolnim i teškim predmetima, reklamacijama o blokiranim računa zbog različitih slučajeva, uključujući i blokadu zaštićenih sredstava. Ovršni zakon kao „Damoklov mač“ inducirao je strah među građanima koji se svakodnevno pitaju „hoće li me iz ZASJEDE sačekati neki Prijedlog ili Rješenje o ovrsi“, što stvara ozračje POSVEMAŠNJE PRAVNE NESIGURNOSTI !!!

ZAŠTO SE ZAOBILAZI POJAM I PROVEDBA „ZASTARE“ SUKLADNO ZAKONU O OBVEZNIM ODNOSIMA ?

Stoga, Savez „Potrošač“, danas, 3 mjeseca ulaska RH u članstvo u EU, predlaže Vam sljedeće:

  • dopunu „Ovršnog zakona“ sa odredbom da „svaki građanin može otvoriti zaštićeni podračun na koje bi tvrtke i HZMO usmjeravali dio plaće ili mirovine na zaštićeni račun sukladno članku 172. Ovršnog zakona (Preporuke 5. i 6. Savjeta i Vijeća Predsjednika RH)
  • OVRŠNI POSTUPAK UČINITI TRANSPARENTNIJIM
  • ZAUSTAVITI PRAKSU ODUGOVLAČENJA OVRŠNOG POSTUPKA I POGODOVANJE OVRHOVODITELJIMA
  • SMANJITI TROŠKOVE OVRŠNOG POSTUPKA
  • DEFINIRATI PRECIZAN ODNOS „OVRŠNOG ZAKONA“ I ODJELJKA „ZASTARE“ IZ ZAKONA O OBVEZNIM ODNOSIMA
  • TRAŽIMO SKLOPNU POTPORU I PARTNERSTVO S MINISTARSTVOM TIJEKOM RJEŠAVANJA PREVELIKOG BROJA POTROŠAČKIH OVRŠNIH PREDMETA
  • TRAŽIMO SKLOPNU POTPORU (finacijsku i stručnu) I PARTNESTVO S HNB, MINISTARSTVOM FINACIJA I VLADOM RH SA CILJEM NASTAVKA KAMPANJE „IZGRADNJE FINACIJSKE PISMENOSTI GRAĐANA RH“ (16. preporuka Savjeta i Vijeća Predsjednika RH)
  • TRAŽIMO ŽURNO DONOŠENJE HRVATSKOG „ZAKONA O OSOBNOM STEČAJU“ (1. preporuka Savjeta i Vijeća Predsjednika RH)

Sukladno kazanom, PREDLAŽEMO tijekom travnja 2013. godine da zajedno s Ministarstvom Pravosuđa, Finacija i HNB-om tijekom travnja organiziramo Okrugli stol „OVRŠNI ZAKON – ISKUSTVA, PRIJEPORI I IZAZOVI: KAKO PODIĆI PRAVNU ZAŠTITU GRAĐANA TIJEKOM OVRŠNOG POSTUPKA “ KAO ODGOVOR NA ČINJENICU „SIROMAŠTVO, DUŽNIČKA KRIZA GRAĐANA I JAČANJE DRUŠTVENE ODGOVORNOSTIMA I SOLIDARNOSTI “"

predsjednik Saveza "POTROŠAČ"
mr.sc. Ilija Rkman

 

VLADA OSMISLILA RJEŠENJE ZA BLOKIRANE RAČUNE! piše 22.studenog 2013. na mrežnima stranicama www.danas.net.hr

U ovom rješenju Vlade RH nalazimo  tragove i odraze (1) amandmana Saveza „Potrošač“ na Nacrt prijedloga Zakona o izmjenama Ovršnog zakona i (4) liste prijedloge Saveza „Potrošač“  ublažavanje „SIROMAŠTVO I DUŽNIČKA KRIZA“. koje smo iznijeli u otvorenom pismu!  Kako nismo primili nikakav odgovor na otvoreno pismo što je u suprotnosti sa Kodeksom ponašanja koji važi za državne službenike i namještenike, pitamo je li to Vlada prihvatila neke od naših prijedloga ili je prisvojila kao svoje, prijedloge rješenja "Dužničke krize" Saveza "POTROŠAČ" ? Administrativna šutnja traje i dalje.

I.R.

 

 

 

 

Online translate

Croatian Albanian Bulgarian Chinese (Traditional) English French German Hungarian Italian Macedonian Portuguese Russian Slovenian Spanish

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information