Centralni informacijski sustav za zaštitu potrošača - PODNOŠENJE PRIJAVA I UPITA POTROŠAČA

Prijedlog Cjenika Čistoće pri Vijeću za zaštitu potrošača Grada Zagreba

  Dana 3. siječnja 2019. održana je treća sjednica Vijeća za zaštitu potrošača pri Gradu Zagrebu...

Radno vrijeme savjetovališta

Radno vrijeme savjetovališta

Savjetovalište za zaštitu potrošača   Radno vrijeme : Pon - pet od 09:00 do 17:00...

TRAŽI SE PODRŠKA

Poštovani, molimo Vas da  podržite  rad Savjetovališta potpisivanjem peticije, jer od 01.01.2019....

Prava potrošača po Jamstvu

S obzirom na sve učestalije probleme u praksi vezano za ostvarivanje prava na jamstvo, donosimo...

Izmjene Zakona o zaštiti potrošača

Dragi potrošači, dajemo Vam na uvid neke odredbe konačnog prijedloga Zakona o zaštiti...

Potrošači u željezničkom prometu

Sve su češće situacije u kojima se putnici u željezničkom prometu suočavaju s kašnjenjem vlakova,...

„New Deal for Consumers – Novi potrošački paket“

Panel rasprava povodom "New deal for Consumers"   Dana 09. studenoga 2018. u Europskom domu u...

Trajanje proizvoda

Prenosimo iz medija (situacija za koju ste i sami imali opravdane sumnje) ZAŠTITA...

  • Prijedlog Cjenika Čistoće pri Vijeću za zaštitu potrošača Grada Zagreba

    Petak, 04 Siječanj 2019 19:42
  • Radno vrijeme savjetovališta

    Radno vrijeme savjetovališta

    Petak, 28 Prosinac 2018 23:16
  • TRAŽI SE PODRŠKA

    Petak, 21 Prosinac 2018 13:52
  • Prava potrošača po Jamstvu

    Srijeda, 05 Prosinac 2018 15:28
  • Izmjene Zakona o zaštiti potrošača

    Srijeda, 05 Prosinac 2018 15:19
  • Potrošači u željezničkom prometu

    Srijeda, 05 Prosinac 2018 14:42
  • „New Deal for Consumers – Novi potrošački paket“

    Srijeda, 05 Prosinac 2018 14:06
  • Trajanje proizvoda

    Srijeda, 14 Studeni 2018 19:12

Dragi naši Potrošači,

u slučaju pojave materijalnog nedostatka na kupljenom proizvodu imate pravo na reklamaciju. Reklamacija mora biti u pisanom obliku (poštom preporučeno s povratnicom, elektronskom poštom, faxom ili urudžbiranjem prigovora u samoj poslovnici trgovca)!!!

U prigovoru navedite nedostatke koje proizvod pokazuje, te u tom slučaju imate pravo, po Zakonu o obveznim odnosima, po članku 410, zatražiti od trgovca popravak uređaja prema pravima iz jamstva, zamjenu za novi ispravan proizvod ili raskid ugovora, tj. povrat novca.

Trgovac je dužan na Vaš pisani prigovor odgovoriti u roku od 15 dana, temeljem članka 10 Zakona o zaštiti potrošača.

U slučaju negativnog odgovora ili neodgovaranja trgovca u zakonskom roku imate pravo uputiti prijavu Tržišnoj inspekciji Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta.

 

LP

Online translate

Croatian Albanian Bulgarian Chinese (Traditional) English French German Hungarian Italian Macedonian Portuguese Russian Slovenian Spanish

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information