SAVJETOVANJE POTROŠAČA JE BESPLATNO
SUFINANCIRANO OD GRADA ZAGREBA I MINISTARSTVA GOSPODARSTVA, PODUZETNIŠTVA I OBRTA.

Ne propustite

SVAKI ČETVRTAK OD 15,00 -17,00 SATI BESPLATNO SAVJETOVANJE ODVJETNICE U PROSTORIJAMA DRUŠTVA ZA ZAŠTITU POTROŠAČA HRVATSKE "POTROŠAČ". Možete se najaviti na e mail odvjetnicakladar@gmail.com

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Radio POTROŠAČ

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Financijska izvješća

DETALJNI NAPUTAK POSTUPANJA PREMA TRGOVCU

DETALJNI NAPUTAK POSTUPANJA PREMA TRGOVCU

Pojašnjenja kratica: ZZP – Zakon o zaštiti potrošača ZOO – Zakon o obveznim odnosima   U...

MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE - SVJETSKI DAN PLANETA ZEMLJE 2017.   22. TRAVANJ...

NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

Nepoštena poslovna praksa je Zakonom zabranjena!!!!   Cijenjeni potrošači, kada kupujete u EU-u,...

Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

Dragi naši Potrošači, u slučaju pojave materijalnog nedostatka na kupljenom proizvodu imate pravo...

SVJETSKI DAN VODA 2017.

SVJETSKI DAN VODA 2017.

SVJETSKI  DAN VODA 2017.   VODA NIJE ROBA, VEĆ JE TEMELJNO LJUDSKO PRAVO!   Na današnji...

SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

CIJENJENI POTROŠAČI, ŽELIMO VAM SVE NAJBOLJE POVODOM SVJETSKOG DANA POTROŠAČA!!!!!! FOKUS...

Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

Donosimo Vam  nekoliko savjeta o činjenicama na koje je potrebno obratiti pozornost prilikom...

Prava i telekomunikacijske usluge

Prava i telekomunikacijske usluge

Poštovani potrošači, prilikom sklapanja ugovora sa tele-operaterom u samoj poslovnici dotičnog...

  • DETALJNI NAPUTAK POSTUPANJA PREMA TRGOVCU

    DETALJNI NAPUTAK POSTUPANJA PREMA TRGOVCU

    Četvrtak, 04 Svibanj 2017 12:51
  • MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

    MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

    Petak, 21 Travanj 2017 10:44
  • NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

    NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

    Srijeda, 19 Travanj 2017 12:03
  • Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

    Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

    Petak, 24 Ožujak 2017 13:48
  • SVJETSKI DAN VODA 2017.

    SVJETSKI DAN VODA 2017.

    Srijeda, 22 Ožujak 2017 12:06
  • SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

    SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

    Utorak, 14 Ožujak 2017 22:08
  • Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

    Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

    Petak, 10 Ožujak 2017 14:44
  • Prava i telekomunikacijske usluge

    Prava i telekomunikacijske usluge

    Petak, 17 Veljača 2017 13:47
  • ostvarite univerzalno pravo na IZBOR proizvoda
  • ostvarite EU načelo "Potrošačima treba olakšati usporedbu cijena proizvoda
  • pročitajte recenziju mobitela koji ste odlučili kupiti
  • od trgovca zatražite detaljno pojašnjenje o načinu ostvarivanja na pravo na reklamaciju na kvalitetu (funkcionalna ili uporabna vrijednost) proizvoda i pojavljivanje materijalnih nedostataka tijekom jamstvenog roka
  • uz sve navedeno na stranicama 4. i 5. od trgovca zatražite pojašnjenje "vodootpornost" mobitela

  • što znače rootanje pametnog mobitela ?

  • je li dopušteno rootanju pametnog mobitela ili ne?
  • može li se izgubiti jamstvo za mobitela zbog rootanja?

PREPORUKA:

Pročitati tekst “Izbor mobitela”

 

  1. Izabrati model i robnu marku mobitela prema Vašoj potrebi (odnos cijene i potrebe) – klasični ili Smart mobitel

     
     
  2. Na internetu potražite i proučite Recenziju o svojstvima i tehničkim karakteristikama izabranog mobilnog uređaja
  3. Tijekom kupnje zamolite trgovca:
      • Neka u uređaj stavi sim karticu kako ne biste oštetili ležište kontaktne kleme SIM-KARTICE i izgubili jamstvena prava

      • Uključite uređaj i probajte sve funkcije, posebice tijekom kupnje Smart mobitela
      • Postaviti ključna pitanja o načinu korištenja funkcije mobilnog uređaja, čuvanja i održavanja mobitela zbog negativnog utjecaja vlage ili prašine
      • Zajedno pregledati uređaj zbog mogućnosti postojanja mehaničkih oštećenja ili ukoliko je otvaran (posebice u slučaju kupnje Smart mobitela)


  4. Proučiti Jamstveni list i
  5. Tražiti ovjeru Jamstvenog lista pečatom i potpisom trgovine



  6. Tražiti informaciju o mreži ovlaštenih servisa
  7. Sačuvati račun i Jamstveni list (servisu dajte kopije)
  8. Sačuvati karticu s podatcima o 1. i 2. PIN i PUK kodovi

Online translate

Croatian Albanian Bulgarian Chinese (Traditional) English French German Hungarian Italian Macedonian Portuguese Russian Slovenian Spanish

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information