Ne propustite

SVAKI ČETVRTAK OD 15,00 -17,00 SATI BESPLATNO SAVJETOVANJE ODVJETNICE U PROSTORIJAMA DRUŠTVA ZA ZAŠTITU POTROŠAČA HRVATSKE "POTROŠAČ". Možete se najaviti na e mail odvjetnicakladar@gmail.com

Radio POTROŠAČ

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Financijska izvješća

DETALJNI NAPUTAK POSTUPANJA PREMA TRGOVCU

DETALJNI NAPUTAK POSTUPANJA PREMA TRGOVCU

Pojašnjenja kratica: ZZP – Zakon o zaštiti potrošača ZOO – Zakon o obveznim odnosima   U...

MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE - SVJETSKI DAN PLANETA ZEMLJE 2017.   22. TRAVANJ...

NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

Nepoštena poslovna praksa je Zakonom zabranjena!!!!   Cijenjeni potrošači, kada kupujete u EU-u,...

Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

Dragi naši Potrošači, u slučaju pojave materijalnog nedostatka na kupljenom proizvodu imate pravo...

SVJETSKI DAN VODA 2017.

SVJETSKI DAN VODA 2017.

SVJETSKI  DAN VODA 2017.   VODA NIJE ROBA, VEĆ JE TEMELJNO LJUDSKO PRAVO!   Na današnji...

SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

CIJENJENI POTROŠAČI, ŽELIMO VAM SVE NAJBOLJE POVODOM SVJETSKOG DANA POTROŠAČA!!!!!! FOKUS...

Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

Donosimo Vam  nekoliko savjeta o činjenicama na koje je potrebno obratiti pozornost prilikom...

Prava i telekomunikacijske usluge

Prava i telekomunikacijske usluge

Poštovani potrošači, prilikom sklapanja ugovora sa tele-operaterom u samoj poslovnici dotičnog...

  • DETALJNI NAPUTAK POSTUPANJA PREMA TRGOVCU

    DETALJNI NAPUTAK POSTUPANJA PREMA TRGOVCU

    Četvrtak, 04 Svibanj 2017 12:51
  • MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

    MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

    Petak, 21 Travanj 2017 10:44
  • NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

    NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

    Srijeda, 19 Travanj 2017 12:03
  • Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

    Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

    Petak, 24 Ožujak 2017 13:48
  • SVJETSKI DAN VODA 2017.

    SVJETSKI DAN VODA 2017.

    Srijeda, 22 Ožujak 2017 12:06
  • SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

    SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

    Utorak, 14 Ožujak 2017 22:08
  • Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

    Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

    Petak, 10 Ožujak 2017 14:44
  • Prava i telekomunikacijske usluge

    Prava i telekomunikacijske usluge

    Petak, 17 Veljača 2017 13:47

Jeste li znali da Europska unija određuje propise za deklariranje prehrambenih artikala kako bi potrošačima pomogla u donošenju odluka pri kupnji?  Jeste li znali da je od početka travnja 2008. godine na snazi „Pravilnik o označavanju, reklamiranju i prezentiranju hrane“(NN broj 41/2008), koji nas je još jedan korak približio najvišim standardima na području  cjelovitog informiranja potrošača o svojstvima hrane koju konzumiraju, što bi, uz ostalo trebalo jamčiti i višu razinu kakvoće, nutritivne vrijednosti i zdravstvene ispravnosti hrane?  Integralni tekst Pravilnika može se naći na internetskoj adresi: http://www.nn.hr/clanci/sluzbeno/2008/1399.htm , posve usklađen s obzirom da su u njega ugrađene odredbe cijeloga niza Direktiva iz sklopa pravne stečevine EU. Informacije radi, navodimo samo dio propisa EU koji su ugrađeni u sadržaj novoga pravilnika: „Donošenje i početak primjene pravilnika o označavanju , reklamiranju i prezentiranju hrane“, koji je zamijenio dosadašnji „Pravilnik  o općem deklariranju  ili označavanju namirnica“ iz 2004. godine, a koji se vremenski poklopio s cijelim nizom aktivnosti i kampanja koje su pokrenule  mnoge međunarodne institucije, uključujući i DG SANCO( Uprava za zaštitu potrošača i zdravlja Europske komisije), BEUC( Europska krovna udruga potrošača) i Consumers International ( svjetska krovna udruga potrošača), čije su članice, među kojima i „Potrošač“- Hrvatski savez udruga za zaštitu potrošača u prigodi Svjetskoga i europskog dana prava potrošača  pokrenuo svjetsku kampanju „STOP REKLAMIRANJU NEZDRAVE HRANE ZA DJECU“. DG SANCO dostavio je Društvu „Potrošač“ ilustrirani naputak pod naslovom KAKO ČITATI OBAVIJEST (DEKLARACIJU) O PREHRAMBENIM PROIZVODIMA, a propisi su osmišljeni  tako da kupac ima cjelovitu informaciju  o prehrambenom proizvodu koji kupuje. Svaki prehrambeni proizvod MORA  u sadržaju svoje obavijesti o proizvodu (deklaracije) imati 10 grupa podataka: količina, naziv proizvoda, sastojci, rok trajanja, proizvođać/uvoznik, organski, GMO, podrijetlo, nutricionistički podaci, hranjive i zdravstvene vrijednosti. Nadalje, Hrvatska agencija za hranu( HAH) , navela je 5 KLJUČEVA SIGURNOSTI HRANE, među kojima su: 1) ODRŽAVAJTE ČISTOĆU (pranje ruku i površina na kojima se izlaže hrana), 2) ODVOJITE SIROVE NAMIRNICE OD KUHANE HRANE, 3) POTPUNO TERMIČKI OBRADITE HRANU, 4) ČUVAJTE HRANU PRI SIGURNIM TEMPERATURAMA; 5) UPOTREBLJAVAJTE SIGURNU VODU I SIROVE NAMIRNICE. I imajte na umu: ZNANJE= PREVENCIJA= ZDRAVLJE.

Online translate

Croatian Albanian Bulgarian Chinese (Traditional) English French German Hungarian Italian Macedonian Portuguese Russian Slovenian Spanish

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information