SAVJETOVANJE POTROŠAČA JE BESPLATNO
SUFINANCIRANO OD GRADA ZAGREBA I MINISTARSTVA GOSPODARSTVA, PODUZETNIŠTVA I OBRTA.
JEDNOM U MJESECU (ČETVRTAK) OD 15,00 -17,00, BESPLATNO SAVJETOVANJE ODVJETNICE U PROSTORIJAMA DRUŠTVA "POTROŠAČ". Preporučamo da se najavite na e mail: potrosac@zg.t-com.hr

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Radio POTROŠAČ

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

DETALJNI NAPUTAK POSTUPANJA PREMA TRGOVCU

DETALJNI NAPUTAK POSTUPANJA PREMA TRGOVCU

Pojašnjenja kratica: ZZP – Zakon o zaštiti potrošača ZOO – Zakon o obveznim odnosima   U...

MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE - SVJETSKI DAN PLANETA ZEMLJE 2017.   22. TRAVANJ...

NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

Nepoštena poslovna praksa je Zakonom zabranjena!!!!   Cijenjeni potrošači, kada kupujete u EU-u,...

Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

Dragi naši Potrošači, u slučaju pojave materijalnog nedostatka na kupljenom proizvodu imate pravo...

SVJETSKI DAN VODA 2017.

SVJETSKI DAN VODA 2017.

SVJETSKI  DAN VODA 2017.   VODA NIJE ROBA, VEĆ JE TEMELJNO LJUDSKO PRAVO!   Na današnji...

SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

CIJENJENI POTROŠAČI, ŽELIMO VAM SVE NAJBOLJE POVODOM SVJETSKOG DANA POTROŠAČA!!!!!! FOKUS...

Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

Donosimo Vam  nekoliko savjeta o činjenicama na koje je potrebno obratiti pozornost prilikom...

Prava i telekomunikacijske usluge

Prava i telekomunikacijske usluge

Poštovani potrošači, prilikom sklapanja ugovora sa tele-operaterom u samoj poslovnici dotičnog...

  • DETALJNI NAPUTAK POSTUPANJA PREMA TRGOVCU

    DETALJNI NAPUTAK POSTUPANJA PREMA TRGOVCU

    Četvrtak, 04 Svibanj 2017 12:51
  • MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

    MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

    Petak, 21 Travanj 2017 10:44
  • NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

    NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

    Srijeda, 19 Travanj 2017 12:03
  • Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

    Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

    Petak, 24 Ožujak 2017 13:48
  • SVJETSKI DAN VODA 2017.

    SVJETSKI DAN VODA 2017.

    Srijeda, 22 Ožujak 2017 12:06
  • SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

    SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

    Utorak, 14 Ožujak 2017 22:08
  • Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

    Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

    Petak, 10 Ožujak 2017 14:44
  • Prava i telekomunikacijske usluge

    Prava i telekomunikacijske usluge

    Petak, 17 Veljača 2017 13:47

U moderno je doba prisutan sve veći trend trgovine putem interneta, s obzirom na jednostavnost i eleganciju izvedbe same kupovine, no,  činjenica je da samo 50 % hrvatskih "online" potrošača doista zna svoja potrošačka prava. Muče li vas pitanja kao: imam li se pravo predomisliti nakon Internet kupovine? Koliko ću dugo morati čekati na povrat novca ukoliko odustajem od kupnje? Imam li se pravo predomisliti za sve internetske kupovine? Koliko dugo trebam čekati isporuku proizvoda?

 Većina Vas jamačno ne zna precizne odgovore na navedena pitanja, te ćemo u nekoliko rečenica sažeto i precizno odgovoriti na njih kako bismo Vam olakšali kupnju putem interneta. Prije svega, valjalo bi znati da kada kupujete putem interneta u EU, imate pravo vratiti kupljeni proizvod u roku od 14 dana i dobiti povrat novca, bez objašnjavanja trgovcu zašto ste se predomislili, a pravo na povrat  omogućuje Vam da provjerite proizvod na isti način kao što biste to učinili u trgovini. Obavijestite trgovca da odustajete od kupnje u roku od 14 dana od primanja proizvoda i on vam mora osigurati obrazac o odustajanju od kupnje, potom pošaljite proizvod natrag u roku 14 dana od kada ste obavijestili trgovca da odustajete, a trgovac vam mora vratiti novac u roku od 14 dana nakon što ste ga obavijestili da odustajete.  Bitno je upamtiti da se pravo na povrat novca ne odnosi na sve proizvode i usluge!!! Primjerice na proizvode kojima ubrzo istječe rok trajanja, za proizvode napravljene po mjeri, avionske i karte za vlak, karte za koncerte ili zapakirane nosače podataka, poput DVD-a čiji ste omot skinuli nakon primitka. Također, trgovci moraju navesti ukupne troškove proizvoda kao i bilo kakve dodatne naknade, te vam ne mogu naplatiti više ako plaćate kreditnom karticom ili drugim sredstvom plaćanja od iznosa stvarnog troška korištenja tih sredstava plaćanja za trgovca.

  Upozoravamo da ste u EU zaštićeni od „skrivenih troškova“ na internetu- morate izričito potvrditi da ste razumjeli da morate platiti trošak, a skrivene naknade i troškovi za tzv. besplatne usluge poput horoskopa i recepata su zabranjene, kao i unaprijed označena polja za dodatne proizvode i usluge. Ako se ne dogovorite drugačije, trgovac Vam mora isporučiti proizvod u roku 30 dana.  Preporučamo vam  da odmah otkažete narudžbu ili zatražite dostavu u dodatnom razdoblju ako Vam to odgovara, i savjetujemo da pažljivo provjerite trgovca, plaćate sigurno i čuvate dokumentaciju!!! Za sve dodatne informacije javite nam se i u brzom roku očekujte odgovor, te imajte na umu- nužno je kupovati  pametno i oprezno!!!!

Online translate

Croatian Albanian Bulgarian Chinese (Traditional) English French German Hungarian Italian Macedonian Portuguese Russian Slovenian Spanish

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information