SVJETSKI DAN ZAŠTITE POTROŠAČA

 Dragi POTROŠAČI REPUBLIKE HRVATSKE,     Sretan vam 15. Ožujak   SVJETSKI DAN ZAŠTITE...

Prijedlog Cjenika Čistoće pri Vijeću za zaštitu potrošača Grada Zagreba

  Dana 3. siječnja 2019. održana je treća sjednica Vijeća za zaštitu potrošača pri Gradu Zagrebu...

SAVJETOVANJE O POTROŠAČKIM PRAVIMA

SAVJETOVANJE O POTROŠAČKIM PRAVIMA

  Savjetovalište za potrošače Društva "POTROŠAČ" Radno vrijeme : Pon - pet od 09:00 do 17:00...

TRAŽI SE PODRŠKA

Poštovani, molimo Vas da  podržite  rad Savjetovališta potpisivanjem peticije, jer od 01.01.2019....

Prava potrošača po Jamstvu

S obzirom na sve učestalije probleme u praksi vezano za ostvarivanje prava na jamstvo, donosimo...

Izmjene Zakona o zaštiti potrošača

Dragi potrošači, dajemo Vam na uvid neke odredbe konačnog prijedloga Zakona o zaštiti...

Potrošači u željezničkom prometu

Sve su češće situacije u kojima se putnici u željezničkom prometu suočavaju s kašnjenjem vlakova,...

„New Deal for Consumers – Novi potrošački paket“

Panel rasprava povodom "New deal for Consumers"   Dana 09. studenoga 2018. u Europskom domu u...

  • SVJETSKI DAN ZAŠTITE POTROŠAČA

    Četvrtak, 14 Ožujak 2019 18:51
  • Prijedlog Cjenika Čistoće pri Vijeću za zaštitu potrošača Grada Zagreba

    Petak, 04 Siječanj 2019 19:42
  • SAVJETOVANJE O POTROŠAČKIM PRAVIMA

    SAVJETOVANJE O POTROŠAČKIM PRAVIMA

    Petak, 28 Prosinac 2018 23:16
  • TRAŽI SE PODRŠKA

    Petak, 21 Prosinac 2018 13:52
  • Prava potrošača po Jamstvu

    Srijeda, 05 Prosinac 2018 15:28
  • Izmjene Zakona o zaštiti potrošača

    Srijeda, 05 Prosinac 2018 15:19
  • Potrošači u željezničkom prometu

    Srijeda, 05 Prosinac 2018 14:42
  • „New Deal for Consumers – Novi potrošački paket“

    Srijeda, 05 Prosinac 2018 14:06

U moderno je doba prisutan sve veći trend trgovine putem interneta, s obzirom na jednostavnost i eleganciju izvedbe same kupovine, no,  činjenica je da samo 50 % hrvatskih "online" potrošača doista zna svoja potrošačka prava. Muče li vas pitanja kao: imam li se pravo predomisliti nakon Internet kupovine? Koliko ću dugo morati čekati na povrat novca ukoliko odustajem od kupnje? Imam li se pravo predomisliti za sve internetske kupovine? Koliko dugo trebam čekati isporuku proizvoda?

 Većina Vas jamačno ne zna precizne odgovore na navedena pitanja, te ćemo u nekoliko rečenica sažeto i precizno odgovoriti na njih kako bismo Vam olakšali kupnju putem interneta. Prije svega, valjalo bi znati da kada kupujete putem interneta u EU, imate pravo vratiti kupljeni proizvod u roku od 14 dana i dobiti povrat novca, bez objašnjavanja trgovcu zašto ste se predomislili, a pravo na povrat  omogućuje Vam da provjerite proizvod na isti način kao što biste to učinili u trgovini. Obavijestite trgovca da odustajete od kupnje u roku od 14 dana od primanja proizvoda i on vam mora osigurati obrazac o odustajanju od kupnje, potom pošaljite proizvod natrag u roku 14 dana od kada ste obavijestili trgovca da odustajete, a trgovac vam mora vratiti novac u roku od 14 dana nakon što ste ga obavijestili da odustajete.  Bitno je upamtiti da se pravo na povrat novca ne odnosi na sve proizvode i usluge!!! Primjerice na proizvode kojima ubrzo istječe rok trajanja, za proizvode napravljene po mjeri, avionske i karte za vlak, karte za koncerte ili zapakirane nosače podataka, poput DVD-a čiji ste omot skinuli nakon primitka. Također, trgovci moraju navesti ukupne troškove proizvoda kao i bilo kakve dodatne naknade, te vam ne mogu naplatiti više ako plaćate kreditnom karticom ili drugim sredstvom plaćanja od iznosa stvarnog troška korištenja tih sredstava plaćanja za trgovca.

  Upozoravamo da ste u EU zaštićeni od „skrivenih troškova“ na internetu- morate izričito potvrditi da ste razumjeli da morate platiti trošak, a skrivene naknade i troškovi za tzv. besplatne usluge poput horoskopa i recepata su zabranjene, kao i unaprijed označena polja za dodatne proizvode i usluge. Ako se ne dogovorite drugačije, trgovac Vam mora isporučiti proizvod u roku 30 dana.  Preporučamo vam  da odmah otkažete narudžbu ili zatražite dostavu u dodatnom razdoblju ako Vam to odgovara, i savjetujemo da pažljivo provjerite trgovca, plaćate sigurno i čuvate dokumentaciju!!! Za sve dodatne informacije javite nam se i u brzom roku očekujte odgovor, te imajte na umu- nužno je kupovati  pametno i oprezno!!!!

Online translate

Croatian Albanian Bulgarian Chinese (Traditional) English French German Hungarian Italian Macedonian Portuguese Russian Slovenian Spanish

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information