„U svijest mi dođe jedna priča koju mi je baka pričala kao maloj djevojčici: U nekom kraljevstvu živio je jedan kralj koji je imao 5 sinova. Kralj se razbolje i dok je bio na postelji sinovi su vijećali kome da pripadne prijestolje jer ga je svaki od njih želio i svaki je nastojao uvjeriti oca da je upravo on taj koji to zavrjeđuje.
Kralj ih jednog dana pozva u svoju odaju i reče im će iz snopa prutova izvlačiti prutove pa čiji prut bude najveći taj će kraljevati.
Tako i napravi i svaki od njih izvuče prut iz snopa.
Kad usporediše prutove svaki je bio iste dužine i već je krenula svađa, a kralj im zapovjedi da slome prutove i svaki sin slomi prut kao od šale.
Kralj im onda dade snop novih prutića i reče da onaj koji slomi zavezan snop prutića biti će kralj.
Svi su pokušali ali nitko nije uspio.
Kralj im na kraju rastumači što im je želio pokazati.
Da razdijeljeni i bez sloge su kao oni usamljeni prutići koji se lako slomiše pod naletom neprijatelja, a dok su zajedno, dok su jedni drugima potpora, pomoć i dok se jedni drugima raduju i dok se ljube, nema tog neprijatelja koji ih može nadjačati“
Imperativ trenutka je potreba jačanja potrošačkog pokreta kao nositelja udružene borbe za uspostavu poštenih odnosa na tržištu, a time i aktivnog doprinosa razvoju hrvatskog gospodarstva.
Snažna i učinkovita zaštita potrošača, te VAŠE i NAŠE znanje, životno iskustvo, ideje i vještine daju odgovore na izazove nacionalne i globalne recesije, gospodarske i financijske krize.
Potrošača vidimo kao Davida koji stoji pred (nad) Golijatom (nepoštena poslovna praksa)…
…. Udruženi potrošači će tako postati regulatori tržišta i razvoja nacionalnog gospodarstva. Vi nagrađujete trgovce i davatelje usluge koji zadovoljavaju potrebe građana-potrošača koji su uspješni na tržištu. One trgovce i davatelje usluge koji krše propise i Kodeks etike poslovanja i zloupotrebljavaju svoji monopolni položaj, udruženi će potrošači svojim glasom snage Jerihonskih truba takve kazniti gubitkom položaja na tržištu.
Jačanje udruženih glasa potrošača odgovor je na sve složenije gospodarske i financijske probleme koji se svakodnevno prebijaju preko leđa potrošača.
Stoga, pozivamo Vas u članstvo Društva „Potrošač“ ukoliko još niste, ili da produžite već postojeće članstvo.
ŠTO ZNAČI BITI ČLAN DRUŠTVA „POTROŠAČ“?
članstvo u našoj udruzi može biti dvojako:
- AKTIVNO: sudjelujete u radu udruge na ostvarenju njezinih ciljeva i zakonskih zadaća sukladnom svom znanju i interesu za neko od mnogobrojnih područja zaštite potrošača, imate pravo odlučivanja i utjecaja na rad udruge sukladno svom doprinosu;
- PODUPIRUĆI ČLAN UDRUGE: što znači da svojim pristupanjem udruzi odajete priznanje njezinom aktivnom članstvu na njihovom radu i zalaganju u cilju zaštite vaših ljudskih i zakonom utvrđenih prava, vašeg dostojanstva i vaših gospodarskih interesa, borbi udruge na uspostavljanju hrvatske države kao vladavine prava i funkcionirajućeg socijalno-tržišnog gospodarstva.
ŠTO DOBIVATE ČLANSTVOM U DRUŠTVU „POTROŠAČ“?
Kao aktivni ili podupirući član dobivate:
- …..besplatnih pravnih savjeta telefonom, e-mail, Centralnog informacijskog sustava zaštite potrošača (CISZP), dolaskom u Savjetovalište za zaštitu potrošača, inbox Facebook profila Društva „Potrošač“
- Dobivate …..besplatnih savjeta odvjetnice (naša pravna savjetnica)
- Pružamo Vam pomoć u nastupu prema trgovcu tijekom reklamacijskog postupka
- Prezentiramo i štitimo Vaša prava i interesima i tijelima koja donose odluke od interesa potrošača
- Dnevno dobivate najnovije informacije putem Facebook profila Društva „Potrošač“
- Dobivate informacije, edukacijske materijale i savjete putem našega web-portala potrosac.hr
- Dobivate detaljne odgovore na Vaša pisma
- Dobivate set edukacijskih publikacija
- Dobivate sve Priručnike iz biblioteke „Potrošač“ koji su katalogizirani u Nacionalnoj i sveučilišnoj biblioteci, a koji će vam biti pomoć i vodič kroz pitanja i nedoumice u svakodnevnom životu
- Štitimo vaša prava u obliku Kolektivnih tužbi (kolektiva zaštita potrošača)
- Korištenje sadržaja Potrošačke čitaonice
- Korištenje sadržaja Potrošačkog kutka energetske učinkovitost
Osim pomoći koju dobivate kada ju zatražite od nas, a koju pružamo na temelju nedostatnih financijskih sredstava kojima se financira rad Savjetovališta, Vašim članstvom izravno dajete i poticaj pokretu za zaštitu potrošača koji je u Hrvatskoj počeo 2000. godine.
GODIŠNJA ČLANARINA IZNOSI 30 KUNA
Članom Društva „Potrošač“ postajete popunjavanjem Pristupnice za članstvo i slanjem na email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Nakon zaprimanja Pristupnice, šaljemo Vam pismo sa članskom iskaznicom i komplet edukacijskih materijala koji Vas vode kroz labirinte hrvatskog i zajedničkog tržišta EU.