Ne propustite

SVAKI ČETVRTAK OD 15,00 -17,00 SATI BESPLATNO SAVJETOVANJE ODVJETNICE U PROSTORIJAMA DRUŠTVA ZA ZAŠTITU POTROŠAČA HRVATSKE "POTROŠAČ". Možete se najaviti na e mail odvjetnicakladar@gmail.com

Radio POTROŠAČ

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Financijska izvješća

MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE - SVJETSKI DAN PLANETA ZEMLJE 2017.   22. TRAVANJ...

NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

Nepoštena poslovna praksa je Zakonom zabranjena!!!!   Cijenjeni potrošači, kada kupujete u EU-u,...

Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

Dragi naši Potrošači, u slučaju pojave materijalnog nedostatka na kupljenom proizvodu imate pravo...

SVJETSKI DAN VODA 2017.

SVJETSKI DAN VODA 2017.

SVJETSKI  DAN VODA 2017.   VODA NIJE ROBA, VEĆ JE TEMELJNO LJUDSKO PRAVO!   Na današnji...

SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

CIJENJENI POTROŠAČI, ŽELIMO VAM SVE NAJBOLJE POVODOM SVJETSKOG DANA POTROŠAČA!!!!!! FOKUS...

Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

Donosimo Vam  nekoliko savjeta o činjenicama na koje je potrebno obratiti pozornost prilikom...

Prava i telekomunikacijske usluge

Prava i telekomunikacijske usluge

Poštovani potrošači, prilikom sklapanja ugovora sa tele-operaterom u samoj poslovnici dotičnog...

PROBLEMI S WEB DOMENOM!!!

PROBLEMI S WEB DOMENOM!!!

Cijenjeni potrošači, duboko se ispričavamo što posljednjih desetak dana niste bili u mogućnosti...

  • MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

    MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

    Petak, 21 Travanj 2017 10:44
  • NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

    NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

    Srijeda, 19 Travanj 2017 12:03
  • Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

    Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

    Petak, 24 Ožujak 2017 13:48
  • SVJETSKI DAN VODA 2017.

    SVJETSKI DAN VODA 2017.

    Srijeda, 22 Ožujak 2017 12:06
  • SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

    SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

    Utorak, 14 Ožujak 2017 22:08
  • Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

    Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

    Petak, 10 Ožujak 2017 14:44
  • Prava i telekomunikacijske usluge

    Prava i telekomunikacijske usluge

    Petak, 17 Veljača 2017 13:47
  • PROBLEMI S WEB DOMENOM!!!

    PROBLEMI S WEB DOMENOM!!!

    Petak, 10 Veljača 2017 13:36

„U svijest mi dođe jedna priča koju mi je baka pričala kao maloj djevojčici: U nekom kraljevstvu živio je jedan kralj koji je imao 5 sinova. Kralj se razbolje i dok je bio na postelji sinovi su vijećali kome da pripadne prijestolje jer ga je svaki od njih želio i svaki je nastojao uvjeriti oca da je upravo on taj koji to zavrjeđuje.

Kralj ih jednog dana pozva u svoju odaju i reče im će iz snopa prutova izvlačiti prutove pa čiji prut bude najveći taj će kraljevati.
Tako i napravi i svaki od njih izvuče prut iz snopa.
Kad usporediše prutove svaki je bio iste dužine i već je krenula svađa, a kralj im zapovjedi da slome prutove i svaki sin slomi prut kao od šale.
Kralj im onda dade snop novih prutića i reče da onaj koji slomi zavezan snop prutića biti će kralj.
Svi su pokušali ali nitko nije uspio.
Kralj im na kraju rastumači što im je želio pokazati.


Da razdijeljeni i bez sloge su kao oni usamljeni prutići koji se lako slomiše pod naletom neprijatelja, a dok su zajedno, dok su jedni drugima potpora, pomoć i dok se jedni drugima raduju i dok se ljube, nema tog neprijatelja koji ih može nadjačati“

    

  

Imperativ trenutka je potreba jačanja potrošačkog pokreta kao nositelja udružene borbe za uspostavu poštenih odnosa na tržištu, a time i aktivnog doprinosa razvoju hrvatskog gospodarstva.

Snažna i učinkovita zaštita potrošača, te VAŠE i NAŠE znanje, životno iskustvo, ideje i vještine daju odgovore na izazove nacionalne i globalne recesije, gospodarske i financijske krize.

 

Potrošača vidimo kao Davida koji stoji pred (nad) Golijatom (nepoštena poslovna praksa)…

                …. Udruženi potrošači će tako postati regulatori tržišta i razvoja nacionalnog gospodarstva. Vi nagrađujete trgovce i davatelje usluge koji zadovoljavaju potrebe građana-potrošača koji su uspješni na tržištu. One trgovce i davatelje usluge koji krše propise i Kodeks etike poslovanja i zloupotrebljavaju svoji monopolni položaj, udruženi će potrošači svojim glasom snage Jerihonskih truba takve kazniti gubitkom položaja na tržištu.

Jačanje udruženih glasa potrošača odgovor je na sve složenije gospodarske i financijske probleme koji se svakodnevno prebijaju preko leđa potrošača.

Stoga, pozivamo Vas u članstvo Društva „Potrošač“ ukoliko još niste, ili da produžite već postojeće članstvo.

 

ŠTO ZNAČI BITI ČLAN DRUŠTVA „POTROŠAČ“?

članstvo u našoj udruzi može biti dvojako:

  1. AKTIVNO: sudjelujete u radu udruge na ostvarenju njezinih ciljeva i zakonskih zadaća sukladnom svom znanju i interesu za neko od mnogobrojnih područja zaštite potrošača, imate pravo odlučivanja i utjecaja na rad udruge sukladno svom doprinosu;
  2. PODUPIRUĆI ČLAN UDRUGE: što znači da svojim pristupanjem udruzi odajete priznanje njezinom aktivnom članstvu na njihovom radu i zalaganju u cilju zaštite vaših ljudskih i zakonom utvrđenih prava, vašeg dostojanstva i vaših gospodarskih interesa, borbi udruge na uspostavljanju hrvatske države kao vladavine prava i funkcionirajućeg socijalno-tržišnog gospodarstva.

 

ŠTO DOBIVATE ČLANSTVOM U DRUŠTVU „POTROŠAČ“?

Kao aktivni ili podupirući član dobivate:

  • …..besplatnih pravnih savjeta telefonom, e-mail, Centralnog informacijskog sustava zaštite potrošača (CISZP), dolaskom u Savjetovalište za zaštitu potrošača, inbox Facebook profila Društva „Potrošač“
  • Dobivate …..besplatnih savjeta odvjetnice (naša pravna savjetnica)
  • Pružamo Vam pomoć u nastupu prema trgovcu tijekom reklamacijskog postupka
  • Prezentiramo i štitimo Vaša prava i interesima i tijelima koja donose odluke od interesa potrošača
  • Dnevno dobivate najnovije informacije putem Facebook profila Društva „Potrošač“
  • Dobivate informacije, edukacijske materijale i savjete putem našega web-portala potrosac.hr
  • Dobivate detaljne odgovore na Vaša pisma
  • Dobivate set edukacijskih publikacija
  • Dobivate sve Priručnike iz biblioteke „Potrošač“ koji su katalogizirani u Nacionalnoj i sveučilišnoj biblioteci, a koji će vam biti pomoć i vodič kroz pitanja i nedoumice u svakodnevnom životu
  • Štitimo vaša prava u obliku Kolektivnih tužbi (kolektiva zaštita potrošača)
  • Korištenje sadržaja Potrošačke čitaonice
  • Korištenje sadržaja Potrošačkog kutka energetske učinkovitost

Osim pomoći koju dobivate kada ju zatražite od nas, a koju pružamo na temelju nedostatnih financijskih sredstava kojima se financira rad Savjetovališta, Vašim članstvom izravno dajete i poticaj pokretu za zaštitu potrošača koji je u Hrvatskoj počeo 2000. godine.

GODIŠNJA ČLANARINA IZNOSI 30 KUNA

 

Članom Društva „Potrošač“ postajete popunjavanjem Pristupnice za članstvo i slanjem na email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Nakon zaprimanja Pristupnice, šaljemo Vam pismo sa članskom iskaznicom i komplet edukacijskih materijala koji Vas vode kroz labirinte hrvatskog i zajedničkog tržišta EU.

Pristupnica (doc)

 

Online translate

Croatian Albanian Bulgarian Chinese (Traditional) English French German Hungarian Italian Macedonian Portuguese Russian Slovenian Spanish

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information