Ne propustite

SVAKI ČETVRTAK OD 15,00 -17,00 SATI BESPLATNO SAVJETOVANJE ODVJETNICE U PROSTORIJAMA DRUŠTVA ZA ZAŠTITU POTROŠAČA HRVATSKE "POTROŠAČ". Možete se najaviti na e mail odvjetnicakladar@gmail.com

Radio POTROŠAČ

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Financijska izvješća

SVJETSKI DAN VODA 2017.

SVJETSKI DAN VODA 2017.

SVJETSKI  DAN VODA 2017.   VODA NIJE ROBA, VEĆ JE TEMELJNO LJUDSKO PRAVO!   Na današnji...

SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

CIJENJENI POTROŠAČI, ŽELIMO VAM SVE NAJBOLJE POVODOM SVJETSKOG DANA POTROŠAČA!!!!!! FOKUS...

Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

Donosimo Vam  nekoliko savjeta o činjenicama na koje je potrebno obratiti pozornost prilikom...

Prava i telekomunikacijske usluge

Prava i telekomunikacijske usluge

Poštovani potrošači, prilikom sklapanja ugovora sa tele-operaterom u samoj poslovnici dotičnog...

PROBLEMI S WEB DOMENOM!!!

PROBLEMI S WEB DOMENOM!!!

Cijenjeni potrošači, duboko se ispričavamo što posljednjih desetak dana niste bili u mogućnosti...

Prava potrošača PRIJE kupovine

Prava potrošača PRIJE kupovine

  Cijenjeni potrošači, kad kupujete proizvod ili uslugu u EU-u, prodavač vam mora pružiti: -   ...

LEGALNI UTJERIVAČI DUGOVA!?

LEGALNI UTJERIVAČI DUGOVA!?

Cijenjeni potrošači, svakodnevno nam se javljaju brojni građani s pritužbama na postupanje...

Povreda prava intelektualnog vlasništva

Europska promatračnica za povrede prava intelektualnog vlasništva pri Uredu Europske unije za...

  • SVJETSKI DAN VODA 2017.

    SVJETSKI DAN VODA 2017.

    Srijeda, 22 Ožujak 2017 12:06
  • SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

    SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

    Utorak, 14 Ožujak 2017 22:08
  • Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

    Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

    Petak, 10 Ožujak 2017 14:44
  • Prava i telekomunikacijske usluge

    Prava i telekomunikacijske usluge

    Petak, 17 Veljača 2017 13:47
  • PROBLEMI S WEB DOMENOM!!!

    PROBLEMI S WEB DOMENOM!!!

    Petak, 10 Veljača 2017 13:36
  • Prava potrošača PRIJE kupovine

    Prava potrošača PRIJE kupovine

    Četvrtak, 02 Veljača 2017 12:59
  • LEGALNI UTJERIVAČI DUGOVA!?

    LEGALNI UTJERIVAČI DUGOVA!?

    Petak, 27 Siječanj 2017 14:32
  • Povreda prava intelektualnog vlasništva

    Petak, 13 Siječanj 2017 14:24

Rezultati danas objavljenog desetog pregleda potrošačkih tržišta pokazuju poboljšanje na svim potrošačkim tržištima. To poboljšanje osobito je izraženo na tržištima proizvoda, dok je tržište usluga i dalje glavni razlog za nezadovoljstvo.

„Potrošači bi trebali biti gospodari tržišta, a ne njegove sluge”, izjavio je povjerenik za zaštitu potrošača Neven Mimica. „Rezultati danas objavljenog pregleda potrošačkih tržišta pokazuju da se tržišni uvjeti za potrošače u načelu poboljšavaju. Međutim potrebno je učiniti mnogo više, osobito u području u sluga i energije.

Zajedno s kolegama u Komisiji ulažem velike napore kako bismo riješili ta pitanja, bilo u okviru Direktive o računima za obavljanje platnog prometa, paketa „Povezani kontinent” ili olakšavanjem promjene dobavljača.”

Pregled potrošačkih tržišta za 2014.:

U pregledu potrošačkih tržišta prati se rad 52 potrošačka tržišta, od tržišta rabljenih automobila do smještaja tijekom odmora. U okviru istraživanja na razini EU-a 1 potrošači ocjenjuju tržišta na temelju četiriju komponenti: usporedivost ponuda, povjerenje u poslovanje, problemi i žalbe te zadovoljstvo poslovanjem. Glavni su zaključci sljedeći:

  • Poboljšanje rezultata na tržištima: Ukupna ocjena rezultata na tržištima 2 donekle se povećala od 2012. u do 2013., na svim tržištima i u svim državama članicama. Nastavlja se trend koji se primjećuje od 2010., iako postoje razlike od tržišta do tržišta i od države do države.

  • Tržišta proizvoda znatno su bolje ocijenjena od tržišta usluga, premda se razlika polako smanjuje. Neka od najlošije ocijenjenih tržišta, poput tržišta goriva za vozila i usluga željezničkog prometa, najviše su se poboljšala u odnosu na 2012.

  • Bankarske usluge i dalje su najproblematičniji sektor – tržišta za investicijske proizvode i hipotekarne zajmove na dnu su ljestvice, znatno ispod prosjeka uslužnog sektora. Ključan dio potrošačke politike EU-a jest osigurati da u trenutačnom gospodarskom okruženju financijske usluge rade u korist potrošača.

  • Telekomunikacijska tržišta na ljestvici su ispod prosjeka, s izrazito ispodprosječnom ocjenom za povjerenje, odabir pružatelja usluga i općenito zadovoljstvo potrošača, te imaju najveću učestalost problema i žalbi u odnosu na sve ostale tržišne klastere. No ocjene za usporedivost i jednostavnost promjene dobavljača iznad su prosjeka, a stope promjene dobavljača najviše su u odnosu na sve ostale tržišne klastere. Komisija je u rujnu 2013. donijela paket „Povezani kontinent” čiji je cilj ukidanje naknada za roaming do 2016. i poboljšanje izbora potrošača u pogledu pružatelja telekomunikacijskih usluga.

  • Potrošači su isto tako dali ispodprosječnu ocjenu javnim komunalnim uslugama, osobito u pogledu električne energije i plina. Unatoč nedavnim poboljšanjima, tržišta komunalnih usluga i dalje su loše ocijenjena u odnosu na usporedivost ponuda, izbor pružatelja usluga, jednostavnost promjene dobavljača i stvarnu promjenu dobavljača. Komisija surađuje s ključnim dionicima kako bi se povećala transparentnost ponuda u području energije i računa, a potrošačima osigurao pristup podacima o potrošnji i olakšala promjena dobavljača.

  • Tržišta rabljenih automobila i goriva za vozila i ovog su puta loše ocijenjena, znatno ispod prosjeka. Upravo je dovršena opsežna studija EU-a o tržištu goriva za vozila.

Glavni zaključci studije o gorivu za vozila:

Rezultati studije potvrđuju da se cijene goriva često mijenjaju, u nekim državama čak i nekoliko puta dnevno. To je od ključne važnosti za tržište na kojem je cijena u najvećoj mjeri odlučujuća za potrošače. Stoga su u nekoliko država članica web-mjesta za usporedbu cijena postala alat za regulatore za povećanje transparentnosti cijena. U studiji je istaknuto da su u Austriji maloprodajni trgovci gorivom obvezni prijaviti promjene cijena, a u relevantnom je zakonu dopušteno samo jedno povećanje cijene dnevno. Time je osigurana bolja transparentnost cijena za potrošače te je, otkako je uvedena uredba o određivanju cijena, došlo do sniženja cijena do 2,5 % za dizelsko gorivo i 3,6 % za benzinsko gorivo.

Sljedeći koraci

  • Na temelju zaključaka pregleda, službe Komisije pokrenut će dvije opsežne studije tržišta: studiju o maloprodajnom tržištu električne energije i studiju o ponašanju potrošača kako bi se potaklo čitanje i poboljšalo razumijevanje uvjeta ugovora. Studija o maloprodajnom tržištu električne energije obuhvaćat će usporedbu sa zaključcima prethodne studije (2010.) o tržištu i ispitati utjecaj provedbe zakonodavstva o trećem energetskom paketu. Druga studija istražit će (s pomoću ispitivanja ponašanja) kako utjecati na potrošače da više čitaju i bolje razumiju uvjete ugovora.

europa.eu

Online translate

Croatian Albanian Bulgarian Chinese (Traditional) English French German Hungarian Italian Macedonian Portuguese Russian Slovenian Spanish

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information