Ne propustite

SVAKI ČETVRTAK OD 15,00 -17,00 SATI BESPLATNO SAVJETOVANJE ODVJETNICE U PROSTORIJAMA DRUŠTVA ZA ZAŠTITU POTROŠAČA HRVATSKE "POTROŠAČ". Možete se najaviti na e mail odvjetnicakladar@gmail.com

Radio POTROŠAČ

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Financijska izvješća

MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE - SVJETSKI DAN PLANETA ZEMLJE 2017.   22. TRAVANJ...

NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

Nepoštena poslovna praksa je Zakonom zabranjena!!!!   Cijenjeni potrošači, kada kupujete u EU-u,...

Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

Dragi naši Potrošači, u slučaju pojave materijalnog nedostatka na kupljenom proizvodu imate pravo...

SVJETSKI DAN VODA 2017.

SVJETSKI DAN VODA 2017.

SVJETSKI  DAN VODA 2017.   VODA NIJE ROBA, VEĆ JE TEMELJNO LJUDSKO PRAVO!   Na današnji...

SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

CIJENJENI POTROŠAČI, ŽELIMO VAM SVE NAJBOLJE POVODOM SVJETSKOG DANA POTROŠAČA!!!!!! FOKUS...

Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

Donosimo Vam  nekoliko savjeta o činjenicama na koje je potrebno obratiti pozornost prilikom...

Prava i telekomunikacijske usluge

Prava i telekomunikacijske usluge

Poštovani potrošači, prilikom sklapanja ugovora sa tele-operaterom u samoj poslovnici dotičnog...

PROBLEMI S WEB DOMENOM!!!

PROBLEMI S WEB DOMENOM!!!

Cijenjeni potrošači, duboko se ispričavamo što posljednjih desetak dana niste bili u mogućnosti...

  • MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

    MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

    Petak, 21 Travanj 2017 10:44
  • NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

    NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

    Srijeda, 19 Travanj 2017 12:03
  • Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

    Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

    Petak, 24 Ožujak 2017 13:48
  • SVJETSKI DAN VODA 2017.

    SVJETSKI DAN VODA 2017.

    Srijeda, 22 Ožujak 2017 12:06
  • SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

    SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

    Utorak, 14 Ožujak 2017 22:08
  • Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

    Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

    Petak, 10 Ožujak 2017 14:44
  • Prava i telekomunikacijske usluge

    Prava i telekomunikacijske usluge

    Petak, 17 Veljača 2017 13:47
  • PROBLEMI S WEB DOMENOM!!!

    PROBLEMI S WEB DOMENOM!!!

    Petak, 10 Veljača 2017 13:36

Pred nama su uskršnji blagdani. Gotovo svi mediji raspravljali su i raščlanjivali predblagdanske kupovne navike potrošača, pravili projekcije onoga što će za Uskrs prosječna hrvatska obitelj kupiti. Prosuđivali su razinu potrošnje u odnosu na božićne i novogodišnje predblagdanske kupnje za koje će svatko od nas, sukladno tradiciji, nastojati osigurati bogatiji blagdanski stol, poklone za najbliže, za prijatelje, goste...

 Jedno je sigurno, TREBA KUPITI sve ono što nam je potrebito za dostojno obilježavanje i ovogodišnjih uskršnjih blagdana ali skromno i planski. Stoga svim potrošačima, uz najbolje želje za uskršnje blagdane,  Društvo «Potrošač» nudi  nekoliko bitnih savjeta o čemu voditi računa pri kupnji, posebice prehrambenih artikala:

1. O ČEMU VODITI RAČUNA PRIGODOM KUPNJE?

  • o svakom proizvodu koji planirate kupiti dobro se informirajte (pozorno pročitajte Obavijest proizvoda i  naputke o načinu uporabe proizvoda. Ako o proizvodu želite znati nešto više, pitajte trgovca jer kao potrošač u svojstvu «Ovlaštenika prava na informaciju» imate pravo dobiti istinitu i cjelovitu informaciju o proizvodu kojeg kanite kupiti)    
  • pogledajte ima  li «vaš» artikl Obavijest o proizvodu i ostale isprave koje  moraju pratiti svaki proizvod (naputak za uporabu, sigurnosni naputci i sl.) na hrvatskom jeziku sa svim propisanim oznakama.
  • Tijekom čitanja Obavijesti proizvoda obratite posebnu pozornost na alergene koji biti uzrokom zdravstvenih probleme (gluten, neki aditivi, odnosno E-brojevi – prije kupnje prelistajte priručnik „Aditivi, hrana i potrošači“ i letak „Alergije podrijetlom iz hrane ).

 

  • pri kupnji jaja za pripremu pisanica dobro pogledati tko je proizvođač, datum pakiranja i krajnji rok uporabe (valjanosti).
  • prevencije radi prije konzumacije jaja pročitajte savjete i upozorenja koja možete naći na edukacijskom letku „Salmoleze“ !!! - pri kupnji majoneze i sličnih proizvoda koje u svom sastavu imaju jaja, ulje i slične sastojke, također dobro pogledajte Obavijest o proizvodu, naputak korištenje, datum proizvodnje i krajnji rok uporabe - pri kupnji boja za pisanice pozorno pročitajte Obavijest o boji za jaja, posebne napomene o načinu uporabe. Osjećate li potrebu, tražite dopunske informacije i naputke od trgovca

   

  • na isti način postupite pri kupnji uskršnje šunke, sastojaka za kolače i svih ostalih namirnica i dodataka potrebnih za blagdanski objed - kupujte planski (početkom 2006. godine Amerikanci, koji su postali sinonimom grozničave predblagdanske kupnje, počeli su predblagdanske kupnje planirati tražeći savjete financijskih savjetnika), te u konačnici
  • kako biste u slučaju bilo kakvih problema s kupljenim namirnicama mogli ostvariti svoje pravo na reklamaciju

SAČUVAJTE SVE RAČUNE I PAKIRANJA OSJETLJIVIH NAMIRNICA !!!

2. Podsjećanja radi, Zakon o zaštiti potrošača u svome članku 9. kaže sljedeće:

 Članak 9.

(1) Trgovac je dužan potrošaču omogućiti provjeru ispravnosti zaračunatog iznosa u odnosu na kupljene proizvode, odnosno pružene usluge.

(2) Ispostavljanje računa nije dopušteno naplaćivati.

(3) Na ispostavljanje i sadržaj računa na odgovarajući se način primjenjuju odredbe posebnih propisa kojima se uređuje obveza ispostavljanja računa.

 

3. Što učiniti u slučajevima probavnih smetnji ili zdravstvenih problema nakon konzumiranja bilo  čega što ste objedovali tijekom blagdana?

  • sačuvajte uzorak hrane koja je bila uzrokom Vaših problema
  • u složenijim slučajevima obratite se liječniku
  • obratite se Sanitarnoj inspekciji radi analize uzorka koji je bio uzrokom Vaših zdravstvenih ili probavnih smetnji (kako se obratiti Sanitarnoj inspekciji možete naći na internet stranici http://www.upgz.hr/index.php/obavijesti-clanovima/69-sanitarna-inspekcija-grada-zagreba-seli-se-na-novu-adresu )
  • ustanovi li liječnik ili Sanitarna inspekcija bilo kakve nedostatke u namirnicama koje ste objedovali, a bili su uzrokom Vaših probavnih ili zdravstvenih problema, imate pravo pokrenuti reklamacijski postupak i tražiti naknadu štete

 

4. Što učiniti ukoliko tijekom kupnje niste dobili proizvod s reklamiranim ili deklariranim svojstvima, odnosno ako je kupljeni proizvod bio uzrokom zdravstvenih ili probavnih problema ?

  1. Reklamacijski postupak možete pokrenuti  samo ako imate  pravovaljani  račun, jamstveni list ili potvrdnicu iz naplatnog uređaja,
  2. Reklamacijski postupak započnite  u trgovini (službi za reklamacije potrošača) gdje ste kupili proizvod
  3. Ako je potrebito obratite se  jednoj od inspekcijskih služba (gospodarskoj  inspekciji Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili sanitarnoj, ovisno o vrsti proizvoda koga ste kupili)
  4. Ne uspijete li u prva dva koraka reklamacijskog postupka, obratite se Sudu časti Hrvatske gospodarske ili obrtničke komore I na kraju, ova lista savjeta uobičajena je i pri svakodnevnoj kupnji i prehrambenih proizvoda i predmeta opće uporabe i tehničkih uređaja. Pri tome je bitno napomenuti i sljedeće – u svim složenijim slučajevima kršenja propisa kojima se uređuje područje zaštite potrošača i sklop Vaših univerzalnih potrošačkih prava obratite se telefonom na brojeve: 072 414 414, 01 48 35 888, e-mailom Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., Facebook https://www.facebook.com/Potrosac.hr?ref=hl ili dođite u Savjetovalište za potrošače u Zagrebačkoj regiji.

U Zagrebu 17. travnja 2014.

Mr.sc. Ilija Rkman

Predsjednik «Potrošača» Hrvatskog saveza udruga za zaštitu potrošača

Online translate

Croatian Albanian Bulgarian Chinese (Traditional) English French German Hungarian Italian Macedonian Portuguese Russian Slovenian Spanish

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information