Centralni informacijski sustav za zaštitu potrošača - PODNOŠENJE PRIJAVA I UPITA POTROŠAČA

Radno vrijeme savjetovališta

Radno vrijeme savjetovališta

Savjetovalište za zaštitu potrošača Radno vrijeme : Pon - pet od 09:00 do 17:00...

Matrerijalni nedostatak

Kako postupiti u slučaju postojanja neispravnih proizvoda, robe s materijalnim...

Trajanje proizvoda

Prenosimo iz medija (situacija za koju ste i sami imali opravdane sumnje) ZAŠTITA...

DETALJNI NAPUTAK POSTUPANJA PREMA TRGOVCU

DETALJNI NAPUTAK POSTUPANJA PREMA TRGOVCU

Pojašnjenja kratica: ZZP – Zakon o zaštiti potrošača ZOO – Zakon o obveznim odnosima   U...

NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

Nepoštena poslovna praksa je Zakonom zabranjena!!!!   Cijenjeni potrošači, kada kupujete u EU-u,...

Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

Dragi naši Potrošači, u slučaju pojave materijalnog nedostatka na kupljenom proizvodu imate pravo...

SVJETSKI DAN VODA 2017.

SVJETSKI DAN VODA 2017.

SVJETSKI  DAN VODA 2017.   VODA NIJE ROBA, VEĆ JE TEMELJNO LJUDSKO PRAVO!   Na današnji...

SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

CIJENJENI POTROŠAČI, ŽELIMO VAM SVE NAJBOLJE POVODOM SVJETSKOG DANA POTROŠAČA!!!!!! FOKUS...

  • Radno vrijeme savjetovališta

    Radno vrijeme savjetovališta

    Petak, 28 Prosinac 2018 23:16
  • Matrerijalni nedostatak

    Četvrtak, 15 Studeni 2018 14:02
  • Trajanje proizvoda

    Srijeda, 14 Studeni 2018 19:12
  • DETALJNI NAPUTAK POSTUPANJA PREMA TRGOVCU

    DETALJNI NAPUTAK POSTUPANJA PREMA TRGOVCU

    Četvrtak, 04 Svibanj 2017 12:51
  • NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

    NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

    Srijeda, 19 Travanj 2017 12:03
  • Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

    Petak, 24 Ožujak 2017 13:48
  • SVJETSKI DAN VODA 2017.

    SVJETSKI DAN VODA 2017.

    Srijeda, 22 Ožujak 2017 12:06
  • SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

    SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

    Utorak, 14 Ožujak 2017 22:08

(Otvoreno pismo Ministarstvu prometa, HAKOM-u i Agenciji za elektroničke medije) POTROŠAČI PONOVNO TRAŽE ŽURNU OBJAVU LISTE PROVJERENIH WEB-STRANICA – ČEKAMO OPERATIVNI ODGOVOR NA UPIT OD 19.12.2012. GODINE !!!

Svjedoci smo aktualnih internetskih prijevara. VELIKI BROJ HRVATSKIH POTROŠAČA PRIJAVLI SU NAM PREVARENIH OD WEB-SHOP „PRIVON“. UZBUNA U EUROPI - HAKERI NAPADAJU NA VAŠE ZAPORKE. UKRADENO JE 18 MILIJUNA E-MAIL LOZINKI.

Prema nekim istraživanjima 16% hrvatskih građana prakticira on-line poslovanje (e-kupnju, e-bankarstvo i ostale oblike e-poslovanja). Na internetu možemo naći cijeli niz „SAVJETA I STRUČNJAKA ZA SIGURNU ON-LINE KUPNJU“. Među tim stručnjacima, VASCO VDSI (Međunarodna kompanija za sigurnost podataka), u listi savjeta za sigurnu on-line kupnju, naglašava savjet koji glasi:

KUPUJTE NA PROVJERENIM WEB STRANICAMA!!!!

Stoga, šaljemo Vam potrošačko traženje: ŽURNO OBJAVITE LISTU PROVJERENIH I OPASNIH (NEPROVJERENIH I NEPOSLOVNIH) WEB-STRANICA NA KOJIMA ĆEMO SIGURNO OBAVLJATI SVE OBLIKE ON-LINE POSLOVANJA (kupnja robe, rezervacije putovanja, rezervacije turističkih aranžmana, e-plaćanja i sl.).

Lijep pozdrav i hvala na uvrštenju,

Mr.sc. Ilija Rkman
Predsjednik Saveza „Potrošač“ i
Voditelj Savjetovališta za potrošača u Zagrebačkoj regiji

Otvoreno pismo original (pdf)

Online translate

Croatian Albanian Bulgarian Chinese (Traditional) English French German Hungarian Italian Macedonian Portuguese Russian Slovenian Spanish

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information