SAVJETOVANJE POTROŠAČA JE BESPLATNO
SUFINANCIRANO OD GRADA ZAGREBA I MINISTARSTVA GOSPODARSTVA, PODUZETNIŠTVA I OBRTA.
JEDNOM U MJESECU (ČETVRTAK) OD 15,00 -17,00, BESPLATNO SAVJETOVANJE ODVJETNICE U PROSTORIJAMA DRUŠTVA "POTROŠAČ". Preporučamo da se najavite na e mail: potrosac@zg.t-com.hr

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Radio POTROŠAČ

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

DETALJNI NAPUTAK POSTUPANJA PREMA TRGOVCU

DETALJNI NAPUTAK POSTUPANJA PREMA TRGOVCU

Pojašnjenja kratica: ZZP – Zakon o zaštiti potrošača ZOO – Zakon o obveznim odnosima   U...

MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE - SVJETSKI DAN PLANETA ZEMLJE 2017.   22. TRAVANJ...

NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

Nepoštena poslovna praksa je Zakonom zabranjena!!!!   Cijenjeni potrošači, kada kupujete u EU-u,...

Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

Dragi naši Potrošači, u slučaju pojave materijalnog nedostatka na kupljenom proizvodu imate pravo...

SVJETSKI DAN VODA 2017.

SVJETSKI DAN VODA 2017.

SVJETSKI  DAN VODA 2017.   VODA NIJE ROBA, VEĆ JE TEMELJNO LJUDSKO PRAVO!   Na današnji...

SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

CIJENJENI POTROŠAČI, ŽELIMO VAM SVE NAJBOLJE POVODOM SVJETSKOG DANA POTROŠAČA!!!!!! FOKUS...

Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

Donosimo Vam  nekoliko savjeta o činjenicama na koje je potrebno obratiti pozornost prilikom...

Prava i telekomunikacijske usluge

Prava i telekomunikacijske usluge

Poštovani potrošači, prilikom sklapanja ugovora sa tele-operaterom u samoj poslovnici dotičnog...

  • DETALJNI NAPUTAK POSTUPANJA PREMA TRGOVCU

    DETALJNI NAPUTAK POSTUPANJA PREMA TRGOVCU

    Četvrtak, 04 Svibanj 2017 12:51
  • MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

    MEĐUNARODNI DAN MAJKE ZEMLJE

    Petak, 21 Travanj 2017 10:44
  • NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

    NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA!!!!

    Srijeda, 19 Travanj 2017 12:03
  • Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

    Reklamacija na proizvode- materijalni nedostatak

    Petak, 24 Ožujak 2017 13:48
  • SVJETSKI DAN VODA 2017.

    SVJETSKI DAN VODA 2017.

    Srijeda, 22 Ožujak 2017 12:06
  • SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

    SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

    Utorak, 14 Ožujak 2017 22:08
  • Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

    Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

    Petak, 10 Ožujak 2017 14:44
  • Prava i telekomunikacijske usluge

    Prava i telekomunikacijske usluge

    Petak, 17 Veljača 2017 13:47

Telefonska linija pod brojem 9820 je besplatna usluga kupcima. Istina, događa se da zbog pojačane frekvencije pozina kupaca, ova linija ne bude dostupna pri svakom pozivu,

pa je potrebno poziv ponoviti, ili jednostavno pričekati vezu. Vezano za mjesečnu novčanu obvezu, svaki kupac ima pravo tražiti korekciju pretplate. Za izmjenu mjesečne novčane obveze potrebno je očitati brojilo i dostaviti ga u ovlaštenu elektru gdje je potrebno zatražiti korekciju mjesečne novčane obveze ukoliko za to postoji osnova. Korekciju je moguće zatražiti na isti način i putem e-mail adrese: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

Hrvatska elektroprivreda nudi dva načina naplate svojih računa: jedan je putem izdavanja mjesečnih računa (obveza)- akontacijski , drugi potpisivanjem Ugovora o samoočitanju.

Ukoliko kupac sam očitava brojilo i uplaćuje sukladno tome, i dalje obvezno podmiruje mjesečne novčane obveze koje su prethodno dostavljene. To znači da ukoliko kupac uplaćuje manje iznose od onih koje su mu dostavljene kao mjesečni akontacijski iznosi, evidentira se razlika duga, prema kojem pripadajuća elektra kupcu upućuje opomenu za neplaćanje.

Ukoliko kupac želi plaćati prema ostvarenoj potrošnji, to ostvaruje na način da u svojoj (ovlaštenoj) elektri sklopi ugovor o samoočitanju. Sukladno članku 89. Općih uvjeta za opskrbu električnom energijom tarifni kupac kategorije kućanstvo može sklopiti ugovor o samoočitanju kojim se obvezuje redovito mjesečno sam dostavljati očitanje brojila na temelju kojeg će se kupcu, svaki mjesec, obračunati trošak i račun za potrošenu električnu energiju. Za ovakvu posebnu uslugu, (izvanredni obračun), kupac snosi troškove kao za posebnu nestandardnu uslugu za izvanredne obračune (sadašnja cijena ove usluge iznosi 10,00 Kn s PDV-om po mjesečnom obračunu). Svaki šesti obračun ne naplaćuje se, budući da, sukladno Općim uvjetima za opskrbu električnom energijom, elektra u okviru svojih periodičnih obveza svakih šest mjeseci, izdaje kupcu redovni obračun.

Važna napomena: svaki kupac, u obračunskom razdoblju (šest mjeseci) ima pravo jednom zatražiti izvaredni besplatni obračun svoje potrošnje.

Mihovil B. Matković
Rukovoditelj Službe za odnose s javnošću i informiranje

Online translate

Croatian Albanian Bulgarian Chinese (Traditional) English French German Hungarian Italian Macedonian Portuguese Russian Slovenian Spanish

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information