Ne propustite

SVAKI ČETVRTAK OD 15,00 -17,00 SATI BESPLATNO SAVJETOVANJE ODVJETNICE U PROSTORIJAMA DRUŠTVA ZA ZAŠTITU POTROŠAČA HRVATSKE "POTROŠAČ". Možete se najaviti na e mail odvjetnicakladar@gmail.com

Radio POTROŠAČ

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Financijska izvješća

SVJETSKI DAN VODA 2017.

SVJETSKI DAN VODA 2017.

SVJETSKI  DAN VODA 2017.   VODA NIJE ROBA, VEĆ JE TEMELJNO LJUDSKO PRAVO!   Na današnji...

SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

CIJENJENI POTROŠAČI, ŽELIMO VAM SVE NAJBOLJE POVODOM SVJETSKOG DANA POTROŠAČA!!!!!! FOKUS...

Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

Donosimo Vam  nekoliko savjeta o činjenicama na koje je potrebno obratiti pozornost prilikom...

Prava i telekomunikacijske usluge

Prava i telekomunikacijske usluge

Poštovani potrošači, prilikom sklapanja ugovora sa tele-operaterom u samoj poslovnici dotičnog...

PROBLEMI S WEB DOMENOM!!!

PROBLEMI S WEB DOMENOM!!!

Cijenjeni potrošači, duboko se ispričavamo što posljednjih desetak dana niste bili u mogućnosti...

Prava potrošača PRIJE kupovine

Prava potrošača PRIJE kupovine

  Cijenjeni potrošači, kad kupujete proizvod ili uslugu u EU-u, prodavač vam mora pružiti: -   ...

LEGALNI UTJERIVAČI DUGOVA!?

LEGALNI UTJERIVAČI DUGOVA!?

Cijenjeni potrošači, svakodnevno nam se javljaju brojni građani s pritužbama na postupanje...

Povreda prava intelektualnog vlasništva

Europska promatračnica za povrede prava intelektualnog vlasništva pri Uredu Europske unije za...

  • SVJETSKI DAN VODA 2017.

    SVJETSKI DAN VODA 2017.

    Srijeda, 22 Ožujak 2017 12:06
  • SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

    SRETAN VAM SVJETSKI DAN POTROŠAČA!!!!!

    Utorak, 14 Ožujak 2017 22:08
  • Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

    Sedam zlatnih pravila za kupovinu putem interneta

    Petak, 10 Ožujak 2017 14:44
  • Prava i telekomunikacijske usluge

    Prava i telekomunikacijske usluge

    Petak, 17 Veljača 2017 13:47
  • PROBLEMI S WEB DOMENOM!!!

    PROBLEMI S WEB DOMENOM!!!

    Petak, 10 Veljača 2017 13:36
  • Prava potrošača PRIJE kupovine

    Prava potrošača PRIJE kupovine

    Četvrtak, 02 Veljača 2017 12:59
  • LEGALNI UTJERIVAČI DUGOVA!?

    LEGALNI UTJERIVAČI DUGOVA!?

    Petak, 27 Siječanj 2017 14:32
  • Povreda prava intelektualnog vlasništva

    Petak, 13 Siječanj 2017 14:24

Telefonska linija pod brojem 9820 je besplatna usluga kupcima. Istina, događa se da zbog pojačane frekvencije pozina kupaca, ova linija ne bude dostupna pri svakom pozivu,

pa je potrebno poziv ponoviti, ili jednostavno pričekati vezu. Vezano za mjesečnu novčanu obvezu, svaki kupac ima pravo tražiti korekciju pretplate. Za izmjenu mjesečne novčane obveze potrebno je očitati brojilo i dostaviti ga u ovlaštenu elektru gdje je potrebno zatražiti korekciju mjesečne novčane obveze ukoliko za to postoji osnova. Korekciju je moguće zatražiti na isti način i putem e-mail adrese: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

Hrvatska elektroprivreda nudi dva načina naplate svojih računa: jedan je putem izdavanja mjesečnih računa (obveza)- akontacijski , drugi potpisivanjem Ugovora o samoočitanju.

Ukoliko kupac sam očitava brojilo i uplaćuje sukladno tome, i dalje obvezno podmiruje mjesečne novčane obveze koje su prethodno dostavljene. To znači da ukoliko kupac uplaćuje manje iznose od onih koje su mu dostavljene kao mjesečni akontacijski iznosi, evidentira se razlika duga, prema kojem pripadajuća elektra kupcu upućuje opomenu za neplaćanje.

Ukoliko kupac želi plaćati prema ostvarenoj potrošnji, to ostvaruje na način da u svojoj (ovlaštenoj) elektri sklopi ugovor o samoočitanju. Sukladno članku 89. Općih uvjeta za opskrbu električnom energijom tarifni kupac kategorije kućanstvo može sklopiti ugovor o samoočitanju kojim se obvezuje redovito mjesečno sam dostavljati očitanje brojila na temelju kojeg će se kupcu, svaki mjesec, obračunati trošak i račun za potrošenu električnu energiju. Za ovakvu posebnu uslugu, (izvanredni obračun), kupac snosi troškove kao za posebnu nestandardnu uslugu za izvanredne obračune (sadašnja cijena ove usluge iznosi 10,00 Kn s PDV-om po mjesečnom obračunu). Svaki šesti obračun ne naplaćuje se, budući da, sukladno Općim uvjetima za opskrbu električnom energijom, elektra u okviru svojih periodičnih obveza svakih šest mjeseci, izdaje kupcu redovni obračun.

Važna napomena: svaki kupac, u obračunskom razdoblju (šest mjeseci) ima pravo jednom zatražiti izvaredni besplatni obračun svoje potrošnje.

Mihovil B. Matković
Rukovoditelj Službe za odnose s javnošću i informiranje

Online translate

Croatian Albanian Bulgarian Chinese (Traditional) English French German Hungarian Italian Macedonian Portuguese Russian Slovenian Spanish

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information